AKTUAL5

KSIĄŻKI



Lista książek przeczytanych i polecanych:

Tomek Michniewicz "Samsara: na drogach, których nie ma"  r. 2010; s. 358

Jacek Pałkiewicz "Angkor"  r. 2007; s. 306 

Tomek Michniewicz "Swoją drogą" r. 2014; s. 367

Monika Witkowska "Z plecakiem przez świat" r. 2015; s. 416

J. Cieślewska, K. Kunicki, T. Ławecki "Tajlandia. Cuda Świata" r. 2008; s. 144

B. Rudnicki, M. Kraszewska, J. Zborowska "Tajlandia" r. 2005; s. 391

Tiziano Terzani "W Azji" r. 2009; s. 528

Peter Wohlleben "Sekretne życie drzew" r. 2016; s. 256

Borovich Miriam "Rośliny nas ocalą" r. 2017 s. 224

Maja Lunde "Historia pszczół" r. 2016; s. 520

Agnieszka Mielczarek "5 lat młodsza w 5 tygodni" r. 2016; s, 223

Jocelyn K. Glei "Zarządzanie codziennością" r. 2013; s. 235

I. Czarkowska, M. Durnowska "Smaki Świata" r. 2016; s. 285


Aktualnie czytam: 

Peter Wohlleben "Duchowe życie zwierząt" r. 2017; s. 272

4 komentarze:

  1. Przeczytałam z tej listy jedynie dwie pozycje. "Swoją drogą" Michniewicza, która mnie się podobała i chętnie sięgnę po inne książki tego autora. "Kobieta na krańcu świata 2" również przypadła mi do gustu. Większość książek M. Wojciechowskiej chyba już mam za sobą i przeważnie są one dobrymi lekturami, z których dowiaduję się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo polecam także T.Michniewicza "Samsara" - jestem pewna, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze Witkowskiej. Miałam okazję słuchać jej opowieści na żywo i mnie nie porwały. Chciałabym sprawdzić, czy książki zrobią na mnie lepsze wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Z plecakiem przez świat" to taki jakby poradnik, wszystko jest bardzo fajnie pogrupowane i można znaleźć coś dla siebie, co w danym momencie nas interesuje :) Ciesze sie, że są co i raz dołączane anegdoty, opowieści z życia bo to sprawia, że ksiązka jest ciekawa, gdyby ich nie było - cięzko by mi sie czytało ;)

    OdpowiedzUsuń