AKTUAL5

O mnie


Z zawodu jestem architektem krajobrazu. Prowadzę własną pracownię projektową, zajmuję się projektowaniem oraz budową ogrodów. 

Uwielbiam czekoladę i dobrą kawę!
Fascynują mnie ciekawi ludzie i to właśnie ich najbardziej lubię fotografować i z nimi przebywać. W podróżach to właśnie człowiek jest dla mnie najważniejszy. 
Chcę aby blog ten był czymś w rodzaju archiwum moich wyjazdów, by łatwo można było wrócić do danego miejsca. A jeśli przy okazji informacje tu pozostawione komuś pomogą - tym bardziej będzie mi miło.


To co możecie tutaj znaleźć to efekt moich lektur, niestety nigdy nie będzie kompletne ;) Zwykle bywa tak, ze po wizycie w danym kraju, zafascynowana nim, myślę że poznałam go wystarczająco. Ale to nieprawda. Im bardziej go znam wiem o nim coraz mniej. Nie uważam się za osobę, która wie dużo o podróżach. 


Tym co chcę osiągnąć jest zaproszenie Ciebie do podróży. Bo za 20 lat będziemy żałować, tego czego dziś nie zrobiliśmy. Postanowiłam zostawiać tutaj swoje rady, przemyślenia. Opisywać sytuacje, które nam się przytrafiają, zarówno te pozytywne jak i błędy, które popełniamy. Bo w podróżach nie da się niczego przewidzieć. 

2 komentarze:

  1. Trafiłam na Twojego bloga za sprawą wywiadu z Karoliną z Podróże Dziewczyny Spłukanej i już zakochałam się w Twoim nagłówku! Chętnie przejrzę to, co mnie zaintrygowało, poczytam i zapoznam się z tym miejscem, bo zapowiada się ciekawie! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kingo :) Ciesze sie ze tu trafilas :) Na pewno nie bedziesz żalować :) Pytaj smiało jak coś będzie wymagało dopowiedzenia :) Pozdrawiam cieplo Asia

      Usuń